Jak reklamovat

Pokud zboží nefunguje nebo je poškozené, s reklamací neotálejte. Zavolejte na +420 226 210 524 nebo pište na info@paralyzery.cz. Ke zboží prosím připojte vratkový formulář s číslem vaší objednávky, popis závady nebo důvod reklamace. Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí (pokud bylo zboží zakoupeno na IČ je délka záruky 12 měsíců).


Adresa pro reklamaci

paralyzery.cz
Osenice 66
507 23 Dětenice

+420 226 210 524
info@paralyzery.cz

Balíky nezasílejte na dobírku. Balíky s dobírkou nebudou převzaty.

 

Poštovné

Poštovné za doručení reklamace Vám rádi proplatíme. Stačí nám zaslat scan, fotografii podacího lístku spolu s informací, které objednávky se reklamace týká a číslo vašeho účtu na email info@paralyzery.cz.

 

Řešení

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Nicméně se budeme snažit vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Jakmile bude reklamace (výměna, odstoupení) vyřízena, dostanete od nás informační e-mail.

 

 

Odstoupení od smlouvy

Zboží zakoupené na našich stránkách neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na zboží, které jste si vyzvedli na výdejním místě. Pro odstoupení od zprostředkované smlouvy prosím využijte formulář pro vrácení.

Pokud jste zboží zakoupil na našich stránkách jako spotřebitel (není v objednávce IČ), máte právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V případě, že jste podnikatel (právnická osoba či osoba, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání), odstoupení od zprostředkované smlouvy se na vás nevztahuje. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, a začíná běžet v den převzetí zboží.

Abyste při vrácení zboží obdrželi zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží bez jakéhokoliv poškození a nejevící známky uživání. Pokud například vrátíte kufry poškrabané, bez obalu nebo části příslušenství, máme právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením, či nekompletním balením.

Obal není předmětem koupě. I přesto má venda.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

 

Adresa pro odstoupení

paralyzery.cz
Osenice 66
507 23 Dětenice

+420 226 210 524
info@paralyzery.cz

Balíky nezasílejte na dobírku. Balíky s dobírkou nebudou převzaty. 

 

Poštovné

Poštovné u vráceného zboží, odstoupení od zprostředkované smlouvy nebo u výměny zboží neproplácíme.

 

Řešení

Peníze zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od zprostředkované smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na naše reklamační oddělení.

 

Odstoupení od smlouvy

Nejste spokojeni, nelíbí se Vám objednané zboží, neodpovídá představám nebo popisu na stránkách? Nevadí, nepoužité zboží můžete do 14 dnů od převzetí objednávky vrátit a tím odstoupit od zprostředkované smlouvy. Adresu pro vrácení zboží najdete zde na stránce (adresa pro vrácení zboží) nebo ve formuláři pro vrácení. Do balíku ke zboží doporučujeme přiložit vyplněný formulář a kopii vaší objednávky (pomůžete nám s vyřízením vašeho požadavku).

Chci reklamovat zboží

Pokud zboží nefunguje nebo je poškozené, s reklamací neotálejte. Zavolejte na +420 226 210 524 nebo pište na info@paralyzery.cz. Případně můžete využít formuláře pro vrácení. Ke zboží prosím připojte kopii objednávky a uveďte do formuláře popis závady nebo důvod reklamace. Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí (pokud bylo zboží zakoupeno na IČ je délka záruky 12 měsíců).

Poštovné k reklamaci

Poštovné za doručení reklamace Vám rádi proplatíme. Stačí nám zaslat scan, fotografii podacího lístku spolu s informací, které objednávky se reklamace týká a číslo vašeho účtu na email info@paralyzery.cz. Poštovné u vráceného zboží, odstoupení od zprostředkované smlouvy nebo u výměny zboží neproplácíme.

Řešení reklamace

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Nicméně se budeme snažit vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pokud budete požadovat výměnu za nové zboží, bude-li skladem ihned odešleme na uvedenou adresu nové zboží. Případně Vám vrátíme peníze na účet.

Adresa pro vrácení zboží

paralyzery.cz
Osenice 66
507 23 Dětenice

+420 226 210 524
info@paralyzery.cz

Formular-pro-vraceni-Paralyzery.pdf (71 kB)
Tyto stránky používají soubory cookies uchovávající informace ve vašem počítači. Tyto soubory zajišťují správné fungování webu. Tím, že tyto stránky dále používáte dáváte svůj souhlas s použitím cookies.