Jak reklamovat

Odstoupení od smlouvy

Nejste spokojeni, nelíbí se Vám objednané zboží, neodpovídá představám nebo popisu na stránkách? Nevadí, nepoužité zboží můžete do 14 dnů od převzetí objednávky vrátit a tím odstoupit od zprostředkované smlouvy. Adresu pro vrácení zboží najdete zde na stránce (adresa pro vrácení zboží) nebo ve formuláři pro vrácení. Do balíku ke zboží doporučujeme přiložit vyplněný formulář a kopii vaší objednávky (pomůžete nám s vyřízením vašeho požadavku).

Chci reklamovat zboží

Pokud zboží nefunguje nebo je poškozené, s reklamací neotálejte. Zavolejte na +420 226 210 524 nebo pište na info@paralyzery.cz. Případně můžete využít formuláře pro vrácení. Ke zboží prosím připojte kopii objednávky a uveďte do formuláře popis závady nebo důvod reklamace. Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí (pokud bylo zboží zakoupeno na IČ je délka záruky 12 měsíců).

Poštovné k reklamaci

Poštovné za doručení reklamace Vám rádi proplatíme. Stačí nám zaslat scan, fotografii podacího lístku spolu s informací, které objednávky se reklamace týká a číslo vašeho účtu na email info@paralyzery.cz. Poštovné u vráceného zboží, odstoupení od zprostředkované smlouvy nebo u výměny zboží neproplácíme.

Řešení reklamace

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Nicméně se budeme snažit vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pokud budete požadovat výměnu za nové zboží, bude-li skladem ihned odešleme na uvedenou adresu nové zboží. Případně Vám vrátíme peníze na účet.

Adresa pro vrácení zboží

paralyzery.cz
Osenice 66
507 23 Dětenice

+420 226 210 524
info@paralyzery.cz

Formular-pro-vraceni-Paralyzery.pdf (71 kB)
Tyto stránky používají soubory cookies uchovávající informace ve vašem počítači. Tyto soubory zajišťují správné fungování webu. Tím, že tyto stránky dále používáte dáváte svůj souhlas s použitím cookies.